tirsdag den 16. april 2013

Hæklede "velkommen til verden" gaver

Da Laura og Richard lå trygt og godt i min mave, brugte jeg graviditetsorloven på bl.a. at hækle en masse "velkommen til verden" gaver til dem. Planen var, at lave en mini-zoologisk have, og den kom bl.a. til at tælle to aber, en løve, en blæksprutte, en elefant, en giraf, en krokodille og ja, så faldt jeg over opskriften på et stykke stable-legetøj, som jeg heller ikke kunne stå for.

Giraffen og krokodillen er hæklet efter egen opskrift eller rettere: Fri fantasi:-) 

Krokodillen er nok det mest populære dyr, hvilket helt sikkert skyldes, at vi kan en masse sange og sanglege med krokodiller.

Giraffen blev færdig 2-3 timer før, Laura og Richard blev født:-)


Løven er hæklet efter opskriften her (du skal oprette en profil for at kunne se opskriften).
Blæksprutten er hæklet efter opskriften her.
Aberne er hæklet efter opskriften her.
Elefanten er hæklet efter opskriften her.
Og stable-legetøjet er hæklet efter opskriften her (du skal oprette en profil for at kunne se opskriften).

  
Aberne endte med at blive Laura og Richards allerførste fødselsdagsgave - her ligger de og diskuterer, om gaven kan bruges;-)



2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine Mathilde!! Tænk at du har haft tålmodighed til dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne:-) Vi er jo lidt forskellige på den konto, for da jeg så dine fine veste til lille A, tænkte jeg præcis det samme - har absolut intet tøj produceret til Laura og Richard, hi hi:-)

      Slet