søndag den 22. juni 2014

30 år og farvel til sutterne...

... en overskrift, der vel ikke umiddelbart giver så meget mening, ikke desto mindre er det altså dette indlægs titel. 

Der er nemlig sket det, at jeg har rundet de 30 år - og på min fødselsdag proklamerer Laura og Richard, at de i øvrigt ikke bruger sutter længere... og at suttefeen kommer i nat! Øh... ok... jamen så bruger jeg da min 30 års fødselsdags-aften efter ungerne er lagt på, at køre til diverse supermarkeder for at finde gaver fra suttefeen (udvalget var faktisk overraskende stort, men de små var så frække, at have præferencer, så hele 3 butikker måtte jeg i;-) Og her er vi så:


Jeg vælger, at se det, at de nu kvitter sutterne, som en ekstra gave til mig, for det er vist på tide, når man nu er 3 år og 4 måneder. Og dagen har så absolut levet op til alle mine forventninger, så det gjorde slet ingenting, at jeg lige måtte ud at køre lidt. 

I korte træk har dagen budt på: 
  • Vækning med flag og fødselsdagssang, som Laura og Richard nu kan synge selv. 
  • Lækkert morgenbord med hjemmebagte boller og tebirkes, smoothie, yoghurt med blåbær og müsli og dejlige gaver. 
  • Ose-tur i København
  • Frokost med min dejlige mand på Brødrene Prices restaurant. 
  • Eftermiddagskaffe med cupcakes fra Serenity Cupcakes, som jeg tidligere har skrevet om, hvorfor denne butik har en særlig plads i mit hjerte, HER
  • Og hjemmelavet pizza, som hele familien hyggede sig med at lave sammen, til aftensmad.

Tillykke til mig:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar