onsdag den 16. juli 2014

Strikkede tøjdyr

For 2 1/2 år siden gav jeg Laura og Richard en strikket elefant hhv. hund i julegave til deres allerførste jul. Derfor tænkte jeg i december måned, at Kirsten også skulle have et strikket tøjdyr i julegave til hendes allerførste jul. Jeg valgte at strikke en bamse, men jeg har faktisk på intet tidspunkt været særlig tilfreds med resultatet: 



Jeg synes, at den er lidt kluntet i det"/

Så nu har jeg bestilt noget nyt effektgarn hjem, og jeg planlægger at bruge noget af sommerferien på, at strikke en elefant ligesom Lauras til Kirsten. Den kan hun så få, når hun fylder 1 år d. 3. august.


Jeg har desværre ikke noget billede af Laura og Richards tøjdyr, før de blev taget i brug. De var ellers virkelig fine, hvis jeg skal sige det selv;-) Men ovenfor ser du et billede af en halvandet år gammel og derfor noget nusset "Flant" PÅ TUR I ZOO. Nedenfor et billede af både "Flant" og "Hunde-vov-vov", da vi sidste år som en sjov aktivitet i dagplejen FEJREDE DERES FØDSELSDAG.


Særligt Laura har været virkelig glad for sin elefant, så det håber jeg også, at lille Kirsten bliver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar